Alpejski Alpejski
302
BLOG

Dolly Parton świętowała swoje 70 urodziny!

Alpejski Alpejski Rozmaitości Obserwuj notkę 20

Droga A!

Pamiętając o twojej fascynacji pewną piosenkarką country, przesyłam ci link do artykułu pod tytułem „Nie jestem głupia i nie jestem blondynką”.

Myślę, że wszystkie blondynki są trochę zawiedzione postawą piosenkarki.

Wczoraj obchodziła swoje 70 urodziny. Przyznała, że 22 razy poddawała się renowacji, na co wydała 600000 dolców - będziecie zaskoczeni, kiedy dowiecie się ile trzeba wydać, aby wyglądać tak tanio jak ja – podsumowała swoje plastyczne przygody.

Niestety legendarny biust też okazał się silikonowy, tak więc droga A twoje stare kompleksy możesz sobie odhaczyć – manager Dolly powiedział – Znałem jeszcze Dolly jak był płaska jak deska. Sama zaś dodaje: Czy są moje – jasne zapłaciłam za nie wystarczająco dużo. Jestem pierwszą kobietą, która spaliła swój stanik, ale też straż pożarna potrzebowała cztery dni, aby go ugasić.

O szkole wypowiada się  - dostaję depresji, kiedy widzę te wszystkie niewinne biedne dzieci w szkolnych autobusach. Ale jest to tylko prowokacja, bo jej fundacja podarowała już miliony książek amerykańskim dzieciakom.

Podobnie o swoich słabościach – moją słabością jest jedzenie i mężczyźni, dokładnie w tej kolejności. Ale jest zamężna już od 50 lat z robotnikiem budowlanym, którego poznała na swoim pierwszym koncercie w Nashville – dla nas to pierwsze małżeństwo i ostatnie – mawia często.

Co ciekawe, Dolly jest chyba jedną z niewielu piosenkarek, rozpalających do czerwoności amerykańskich homoseksualistów. Towarzystwo to tak jawnie się do tej miłości przyznaje, a Dolly jej nie odrzuca, że nawet straciła niewielu fanów z konserwatywnej strony widowni.

Sama Parton podsumowuje siebie tak – nic we mnie nie jest prawdziwe, ale wszystko pochodzi z głębi serca.

 

Całusy

Twój Alpejski

 

Link do artykułu z którego czerpałem cytaty:

http://www.spiegel.de/einestages/country-saengerin-dolly-parton-ich-bin-nicht-dumm-und-nicht-blond-a-1072647.html

Alpejski
O mnie Alpejski

Nie czyńcie Prawdy groźną i złowrogą, Ani jej strójcie w hełmy i pancerze, Niech nie przeraża jej postać nikogo...                                                                     Spis treści bloga: https://www.salon24.pl/u/alpejski/1029935,1-000-000

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości